مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 13:552020-09-06اقتصادي

حمایت از تولیدکنندگان سمنان با جدیت دنبال می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران استان سمنان با تلاش همه جانبه مسؤولان ارشد استان با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، علیرضا شریفی نژاد عصر امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی ایوانکی با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران استان سمنان با تلاش همه جانبه مسئولان ارشد استان با جدیت دنبال می شود، اظهار کرد: در سال جهش تولید با برنامه ریزی اصولی و هدفمند برای گره گشایی از مشکلات بخش صنعت و تولید استان اقدام می شود.

وی بیان کرد: توجه به صنعت و رونق تولید به معنای نادیده گرفتن چارچوب های قانونی نیست و باید در اجرای طرح های توسعه ای و رونق تولید مسائل زیست محیطی رعایت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: در بروز مشکلات بین دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی باید نرمش بین هر 2 طرف باشد تا با هم فکری به یک نقطه تعادل رسید.

شریفی نژاد اضافه کرد: باوجود فشارهای خارجی و تحریم از دانش داخلی برای گره گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی استان بهره برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان امروز در قالب سفر یک روزه با هدف بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک های صنعتی گرمسار و ایوانکی و همچنین منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولیدکنندگان سمنان با جدیت دنبال می شود

حمایت از تولیدکنندگان سمنان با جدیت دنبال می شود