مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 20:402020-09-06ورزشي

کفاشیان: خدا کمک کرد محروم شدم!/ ممنوعیت جذب خارجی ها خلاف است


نایب رییس اول فدراسیون فوتبال معتقد است محرومیت او در سال 97 و نقش نداشتن در قرارداد مارک ویلموتس و در نتیجه احضار نشدن به نهادهای بازرسی کمک خدا بوده است.

- کفاشیان: خدا کمک کرد محروم شدم!/ ممنوعیت جذب خارجی ها خلاف است نایب رییس اول فدراسیون فوتبال معتقد است محرومیت او در سال 97 و نقش نداشتن در قرارداد مارک ویلموتس و در نتیجه احضار نشدن به نهادهای بازرسی کمک خدا بوده است.

علی کفاشیان در گفت وگو با ایسنا، درباره سکوت فیفا نسبت به پیش نویس اساسنامه اصلاحی فدراسیون فوتبال و طولانی شدن پروسه تایید اساسنامه و برگزاری انتخابات گفت: من مدت ها پیش گفتم به فیفا نامه بزنید و نظرشان را پرسید اما در فدراسیون می گویند چند روز دیگر جواب فیفا می آید.

* من فقط دعاگو هستم او در واکنش به این که نامه نگاری با فیفا کار غیرممکنی نیست و جزو حقوق اولیه این فدراسیون است که به نهاد بالادستی خود برای این قبیل مسائل نامه بنویسد، گفت: شاید هم نامه فرستادند اما نمی خواهند ما بدانیم اما با اطمینان می گویند مشکلی ندارد.

با این حال من می گویم حداقل نامه بزنید تکلیف را بدانیم.

ما از این به بعد دعاگو هستیم، کاری از دستمان بر نمی آید.

* با این شرایط تا پایان سال انتخابات برگزار نمی شود نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که با این وضعیت انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان: خدا کمک کرد محروم شدم!/ ممنوعیت جذب خارجی ها خلاف است

کفاشیان: خدا کمک کرد محروم شدم!/ ممنوعیت جذب خارجی ها خلاف است