مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-07سياسي

رویداد شتاب مجازی نشر معارف قرآن برگزار می شود


سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی غدیر از برگزاری رویدادی تحت عنوان شتاب مجازی نشر معارف قرآن در فضای مجازی خبر داد و از علاقه مندان برای شرکت در این رویداد، - ایسنا/فارس سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی غدیر از برگزاری رویدادی تحت عنوان "شتاب مجازی نشر معارف قرآن در فضای مجازی" خبر داد و از علاقه مندان برای شرکت در این رویداد، دعوت کرد.

حجت الاسلام حمید مقامی دوشنبه 17 شهریور در جمع خبرنگاران افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی غدیر در راستای نشر معارف قرآنی از ابتدای امسال در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویداد شتاب مجازی با عنوان نشر معارف قرآنی در فضای مجازی بوده است.

او گفت: برای شرکت در این رویداد صاحبان ایده می توانند ایده های خود را با محوریت شبکه سازی، نوآوری، رسانه و تولید محتوا تا روز سه شنبه 18 شهریور با مراجعه به نشانی http://startup.

farsuast.

ir ثبت کنند.

مقامی اضافه کرد: به ایده های برتر در این رویداد هدایای تعلق خواهد گرفت و بهترین ایده مورد حمایت مرکز آموزش علمی کاربردی غدیر و مرکز نوآوری قرآن و حدیث غدیر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رویداد مجازی روز چهارشنبه 19 شهریور ماه در آدرس اتاق مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس به نشانی eservice.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد شتاب مجازی نشر معارف قرآن برگزار می شود

رویداد شتاب مجازی نشر معارف قرآن برگزار می شود