مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-07پزشكي

زنگ کرونا!


مدارس کشور در شرایط سخت کرونایی در حالی بازگشایی شد که کارشناسان بهداشت معتقدند دولت خود نیز در این زمینه دچار سردرگمی شده است، چرا که هیچ تضمینی برای سلامت دانش آموزان وجود ندارد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سراسر کشور وجود دارد و از آنجا که کادر پزشکی خسته است، مشکلات فراوانی بر جامعه پزشکی و خانواده ها تحمیل می شود.

در این باره عضو علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رفتن دانش آموزان به مدرسه مخاطرات خود را دارد، مگر اینکه همه پروتکل های بهداشتی را بشدت رعایت کنند که البته بعید به نظر می رسد.

دکتر مسعود مردانی با بیان اینکه 2 کشور سنگاپور و فرانسه سال تحصیلی جدید را زودهنگام برگزار کردند اما پس از مدت کوتاهی به دلیل شیوع گسترده کرونا مجبور به تعطیلی مدارس شدند، تصریح کرد: هر چند نباید آموزش در یک کشور تعطیل شود اما دولت در این چند ماه باید زیرساخت های آموزش مجازی را بخوبی ایجاد می کرد تا نیازی به حضور دانش آموزان در مدارس برای تحصیل نباشد.

وی در ادامه با بیان اینکه هر چند در این زمینه اقداماتی انجام شده است اما کافی نیست، افزود: سازمان جهانی بهداشت دستورالعمل و شروط تحصیل و آموزش را اعلام کرده است.

به طور مثال مدارس و مراکز آموزشی باید تمام پروتکل های بهداشتی و خودمراقبتی را رعایت کنند؛ از ضدعفونی ساعت به ساعت کلاس ها تا مراقبت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ کرونا!

زنگ کرونا!