مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-07اقتصادي

ویروس کرونا و افزایش ثروت غول های فناوری


بازارهای مالی سراسر جهان روزهای خوبی را تجربه نمی کنند، اما کرونا که می توانست همه بازارهای مالی را برای دورانی طولانی وارد یک رکود تاریخی کند در نهایت به سود میلیاردها دلار در گردش بازار باشد.

- ، یک خبر ناگهانی همه مردم دنیا را تحت تاثیر قرار داد؛ ویروسی ناشناخته موسوم به کرونا در شهر ووهان چین دیده شده و به نظر می رسد مرگبار باشد و احتمالا به سرعت در سراسر جهان شیوع پیدا می کند.

همین اتفاق هم رخ داد و جدیدترین ویروسی که از دنیای حیوانات به زندگی بشری منتقل شده بود خیلی سریع در بسیاری از کشورهای جهان پخش شد و میلیون ها نفر را درگیر خود کرد.

نزدیک به یک میلیون نفر از ساکنان کره زمین تا امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند و زندگی انسانی دگرگون شد.

ایسنا نوشت، حالا بیشتر کسب و کارها با محدودیت به کار خود ادامه می دادند و مسافرت های تفریحی و کاری به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا کرد.

اما این پایان کار نبود.

قفل شدن زندگی انسانی به بازارهای مالی هم حمله کرد و بورس ایالات متحده آمریکا، بازار جهانی طلا و بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داد.

قیمت نفت با یک سقوط تاریخی به سطحی رسید که معاملات آتی نفت در شرایطی انجام می شد که خریداران می توانستند با خرید یک بشکه نفت به جای آن که پولی پرداخت کنند، درآمد هم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونا و افزایش ثروت غول های فناوری

ویروس کرونا و افزایش ثروت غول های فناوری