مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-07سياسي

تاثیر اقلیم و معماری بومی بر آثار مرادی کرمانی بررسی می شود


شهرام اقبال زاده در هفدهمین برنامه زنده اینستاگرام گفتمان هنر و معماری روز چهارشنبه 19 شهریور آثار هوشنگ مرادی کرمانی را بررسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین نکته اساسی را گوشزد می کند: با مام طبیعت و با یکدیگر مهربان باشید! ادبیات باید بتواند دست در دست پژوهشگران محیط زیست و بوم شناسان، با نگاهی بین رشته ای، به گرهگاه های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی بپردازد و با روایتی ژرف کاوانه به روایت لایه های پنهان در اعماق جامعه و طبیعت در حال نابودی، با نگاهی سونوگرافیک، غده ها و نودهای میلیاردی سرطانی را پیش چشم ما بگذارد.

اقبال زاده در بخش دیگری از این یادداشت با معرفی کتاب موجود عجیب در کنار رود اثر ایمی سارینگ کینگ تاکید می کند: کودکان امروز در دنیایی بزرگ می شوند که با چالش های اجتماعی و زیست محیطی بی سابقه ای روبه رو است.

آنها باید در یافتن راه حل برای این چالش ها همراه شوند… همهٔ اینها - و بیش از اینها را - خانم ایمی سارینگ کینگ به دور از احساساتی گری و شعارزدگی و سیاست زدگی در روایتی شیرین و بیانی دلنشین در چارچوب زندگی خانوادگی و روزمرهٔ یک نوجوان روستایی در ساختار ادبی و پیرنگی منسجم به پیش می برد.

چنین پدیده هایی به صورت روزانه در پیش چشم ما هم می گذرد، اما فقط چشمی تیزبین، تخیلی سرشار و قلمی توانا و ذهنی پربار و نویسنده ای روایت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر اقلیم و معماری بومی بر آثار مرادی کرمانی بررسی می شود

تاثیر اقلیم و معماری بومی بر آثار مرادی کرمانی بررسی می شود