مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-07اقتصادي

1268 نفر در 11 صندوق خرد روستایی دامغان عضو هستند


مسئول پروژه تعمیم ترسیب کربن دامغان از فعالیت 11 صندوق خرد روستایی در روستاهای جنوب این شهرستان خبر داد و گفت: یک هزار و 268 نفر از روستاییان عضو این صندوق ها هستند.

- طاهره باقر نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صندوق های خرد روستایی دامغان دارای 112 گروه است که از بدو تأسیس تاکنون به 268 نفر از اعضا این صندوق تسهیلات کم بهره پرداخت کرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه کنونی صندوق های خرد روستایی شهرستان دامغان که زیرمجموعه پروژه تعمیم ترسیب کربن قرار دارند رقمی معادل دو میلیارد و 413 میلیون و 305 هزار ریال است.

مسئول پروژه تعمیم ترسیب کربن دامغان با اشاره به اینکه تاکنون 85 فقره تسهیلات پرداختی اعضا با پرداخت اقساط تسویه شده است افزود: تسهیلات پرداخت شده به اعضا صندوق خرد روستایی دامغان رقمی معادل 4 میلیارد و 560 میلیون و 20 هزار ریال است.

باقر نژاد تصریح کرد: هدف پروژه تعمیم ترسیب کربن در سطح منطقه ای و روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته، بهبود شاخص توسعه انسانی مردم منطقه، توانمندسازی گروه های توسعه و کاهش مهاجرت روستاییان به شهر است.

وی به برگزاری دوره های آموزشی در قالب مهارت های اشتغال با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای اشاره داشت و افزود: دوره های آموزشی مهارتی خیاطی در روستاهای شیمی و رشم، بهداشت پوست و مو و تراش سنگ های زین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1268 نفر در 11 صندوق خرد روستایی دامغان عضو هستند

1268 نفر در 11 صندوق خرد روستایی دامغان عضو هستند