مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-07دانش

دانشجویان دانشگاه ملایر در ترم آینده از آموزش مجازی بهره مند خواهند شد


معاون آموزشی دانشگاه ملایر گفت: تمامی کلاس های آموزشی همه مقاطع به صورت مجازی ارائه می شود و فقط دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام کار های نهایی پایان نامه و رساله خود می توانند به دانشگاه مراجعه کنند.

هدایت اله اعتمادی زاده، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ملایر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: انتخاب واحد دانشجویان از 22 شهریور ماه آغاز شده و شروع کلاس های آموزشی دانشگاه ملایر از 29 ماه جاری می باشد.

اعتمادی زاده گفت: نحوه برگزاری کلاس های مقطع کارشناسی غیرحضوری خواهد بود.

در صورت امکان و مساعد بودن شرایط، جهت آشنایی با محیط دانشگاه و سیستم آموزش عالی، آشنایی با اساتید گروه آموزشی مربوطه و همچنین آشنایی با آیین نامه ها و مقررات دانشگاه، دانشجویان جدیدالورود به صورت غیرمتراکم و به مدت 1 الی 3 هفته در دانشگاه حضور خواهند داشت.

البته اجرای این امر موکول به شرایط آن زمان خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه ملایر افزود: کلاس های مقطع تحصیلات تکمیلی نیز به صورت غیرحضوری خواهد بود و فقط دانشجویانی که حضور ایشان از نظر استاد راهنما، گروه آموزشی و دانشکده مربوطه برای انجام کار های نهایی پایان نامه و رساله خود ضرورت تام دارد، می توانند با حصول اطمینان دانشکده از ایمنی کامل آزمایشگاه ها و رعایت دقیق پروتک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه ملایر در ترم آینده از آموزش مجازی بهره مند خواهند شد

دانشجویان دانشگاه ملایر در ترم آینده از آموزش مجازی بهره مند خواهند شد