مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-07اقتصادي

85 درصد حمل و نقل کشور توسط تعاونی ها انجام می گیرد/


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه 85 درصد حمل و نقل کشور توسط تعاونی ها انجام می شود، گفت: نهادینه کردن اقتصادی مقاومتی با اقتصاد تعاونی تحقق می یابد.

- حسین فتحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تعاونی ها تجمیع تجارب هم افزایی ناشی از منابع درون زا هستند که می تواند نیازهای حرفه ای شغلی و رفاهی اعضا را تامین کنند.

وی افزود: گسترش تعاونی ها در حوزه ها و گرایش های مختلف صنعتٰ کشاورزی و خدمات به عنوان موج سوم  در میان نظام های اقتصادی مطرح است به طوری که بسیاری از محققان و اندیشمندان  اقتصادی به این نتیجه دست یافته اند که اگر در کشورهای آلمان، آمریکا، سوئد، سنگاپور، فرانسه و .

بخش تعاون وجود نداشت چرخ اقتصادی این کشورها از حرکت باز می ایستاد فعالیت و تحقیقات سازمان بین المللی کار اندیشه تعاون را در کشورها گسترش داد و حمایت اخلاقی ذی قیمتی از نهضت تعاون بعمل آورد جهش تازه ای به توسعه اقتصاد تعاونی داد و یکی از سازمان های بین المللی که برای اشاعه تعاونی ها ایجاد شده است اتحادیه بین المللی تعاون است که برای ایفای نقش  بین المللی جدید و کسب حقوق و مسئولیت های نوین بطور رسمی در صحنه بین المللی فعالیات می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد حمل و نقل کشور توسط تعاونی ها انجام می گیرد/

85 درصد حمل و نقل کشور توسط تعاونی ها انجام می گیرد/