مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-07سياسي

فرهنگ تعاون در لرستان نهادینه شود/ ضرورت معرفی الگوهای موفق


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ تعاون در لرستان گفت: در این راستا باید الگوهای موفق شناسایی و معرفی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی امروز دوشنبه در دیدار با کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به مناسبت هفته تعاون در سخنانی با بیان اینکه بخشی از اقتصاد ما توسط تعاونی ها اداره می شود، اظهار داشت: تعاون باید سکوی ارتقا و پیشرفت اقتصاد باشد.

تعاون باید راهی برای رسیدن به عدالت اجتماعی باشد وی با تاکید بر اینکه تعاون باید راهی برای رسیدن به عدالت اجتماعی باشد، عنوان کرد: عدالت اجتماعی باعث می شود که نجیب ترین اقشار جامعه که کارگران هستند در فضایی امن به دور از مخاطرات وظیفه خود را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه کار و کارگر در اسلام ارزشمند بوده و مورد فضیلت، کرامت و شرافت است، تصریح کرد: ترویج کار جمعی و تعاون نیازمند فرهنگ سازی است.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت توجه به کار گروهی در راستای ارتقای کیفیت امور و رسیدن به اهداف مد نظر، بیان داشت: در این راستا توجه و ایجاد تعاونی ها باید فرهنگ سازی شود و این امر نیز باید از سوی صدا و سیما، رسانه ها، معرفی الگوهای موفق و… صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ تعاون در لرستان نهادینه شود/ ضرورت معرفی الگوهای موفق

فرهنگ تعاون در لرستان نهادینه شود/ ضرورت معرفی الگوهای موفق