مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-07سياسي

تنها 3 ایستگاه دوچرخه در اصفهان فعال است/فرسودگی دوچرخه های شهرداری


رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر با بیان اینکه فقط سه ایستگاه دوچرخه در اصفهان فعال است، گفت: انتخاب پیمانکار نامناسب هزاران دوچرخه شهرداری اصفهان را به فرسودگی کشانده است.

- امیراحمد زندآور در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه مهمترین نماد حمل و نقل پاک، توسعه دوچرخه سواری در شهر است، اظهار داشت: اصفهان به شهر دوچرخه معروف است و بیش از 50 ایستگاه دوچرخه راه اندازی شده که در حال حاضر سه ایستگاه دوچرخه در کلانشهر اصفهان فعال است.

وی افزود: این ایستگاه های دوچرخه با تلاش و هزینه های بسیاری راه اندازی شد اما با واگذاری به پیمانکار ناتوان بخش های عمده ای از ایستگاه ها به تعطیلی کشیده شد.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر با اشاره به دوچرخه های دپو شده شهرداری در پارکینگ آیت الله ارباب گفت: دو سال می شود که دوچرخه های خریداری شده توسط شهرداری به شکل رقت انگیزی در پارکینگ آیت الله ارباب و انبار مهدی آباد دپو شده است و در حال فرسوده شدن است.

وی اضافه کرد: با پیگیری سرپرست معاونت حمل و نقل شهرداری و گزینه های موجود برنامه هایی برای به کارگیری این دوچرخه ها در نظر گرفته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 3 ایستگاه دوچرخه در اصفهان فعال است/فرسودگی دوچرخه های شهرداری

تنها 3 ایستگاه دوچرخه در اصفهان فعال است/فرسودگی دوچرخه های شهرداری