مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 16:452020-09-07سياسي

پیش بینی 319 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان، از پیش بینی 319 شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خیر الله ترخانی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه همه تلاش ها در راستای برگزاری انتخاباتی سالم در این دو حوزه انتخابیه صورت گرفته است، گفت: امسال فارغ از همه موارد انتخاباتی، بحث رعایت پروتکل های بهداشتی را نیز پیش رو داریم که باید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه زنجان و طارم برای دور دوم انتخابات در مجموع 438 هزار و 687 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، افزود: از این تعداد افراد واجد شرایط، 403 هزار و 110 نفر در حوزه انتخابیه زنجان و 35 هزار و 577 نفر نیز در حوزه انتخابیه طارم واجد شرایط رأی دادن هستند.

ترخانی با تاکید بر اینکه شهروندان در دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم حتماً باید ضمن استفاده از ماسک، خودکار شخصی نیز به همراه داشته باشند، تصریح کرد: مشارکت مردم زنجان در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی 38.

19 درصد و مشارکت مردم طارم نیز در این زمینه 52.

49 درصد بوده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با یادآوری اینکه در مجموع تعداد 319 شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه زنجان و طارم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 319 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم

پیش بینی 319 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم