مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-08اقتصادي

کشت محصولات آب بَر محدود نشود، احتمال ایجاد کانون ریزگرد در کرمانشاه وجود دارد


معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه معتقد است، اگر کشت محصولات آب بَر مانند برنج در کرمانشاه محدود نشود در سال های آتی احتمال ایجاد کانون های داخلی ریزگردها در استان وجود دارد.

- کشت محصولات آب بَر محدود نشود، احتمال ایجاد کانون "ریزگرد" در کرمانشاه وجود دارد ایسنا/کرمانشاه معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه معتقد است، اگر کشت محصولات آب بَر مانند برنج در کرمانشاه محدود نشود در سال های آتی احتمال ایجاد کانون های داخلی ریزگردها در استان وجود دارد.

آذر ولی زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طی چند سال اخیر با کاهش روزهای غبارآلود در کرمانشاه مواجه بوده ایم، اظهار کرد: در برخی از سال ها مانند سال 1388 وضعیت روزهای غبارآلود کرمانشاه نامناسب بود و 120 روز غیراستاندارد به ثبت رسید، اما طی دو سال اخیر این وضعیت بسیار بهتر شده است.

وی گفت: برای مثال سال 1398 را بدون حتی یک روز غبارآلود پشت سر گذاشتیم و از ابتدای امسال تا کنون نیز فقط یک روز غیراستاندارد، آن هم در شرایط هشدار داشتیم.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه دلیل کاهش گرد و غبار در این مدت را بارندگی های خوب دانست و عنوان کرد: به نظر می رسد با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر اینکه ممکن است بارندگی های امسال مانند سال های گذشته نباشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت محصولات آب بَر محدود نشود، احتمال ایجاد کانون ریزگرد در کرمانشاه وجود دارد

کشت محصولات آب بَر محدود نشود، احتمال ایجاد کانون ریزگرد در کرمانشاه وجود دارد