مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-08اقتصادي

وقتی که کرونا دوربین عکاسان و فیلمبرداری کرمانی را خاموش می کند!


رییس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران کرمان گفت: متاسفانه شیوع کرونا خسارت زیادی به واحدهای صنفی عکاسی و فیلمبرداری وارد کرده و هرکدام از این واحدها حدود 30 میلیون تومان متضرر شده اند.

- وقتی که کرونا دوربین عکاسان و فیلمبرداری کرمانی را خاموش می کند! ایسنا/کرمان رییس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران کرمان گفت: متاسفانه شیوع کرونا خسارت زیادی به واحدهای صنفی عکاسی و فیلمبرداری وارد کرده و هرکدام از این واحدها حدود 30 میلیون تومان متضرر شده اند.

محمدرضا بَرفر در گفت و گو با ایسنا درباره خسارت وارده به صنف عکاسان و فیلمبرداران ناشی از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: بیش از 300 واحد صنفی عکاسی و فیلمبرداری فعال در کرمان داریم که قریب به 800 نفر زیرمجموعه آنها مشغول به کار بوده و مجموع نیروهای این واحدها به حدود 1300 نفر می رسد.

وی با بیان اینکه متاسفانه شیوع کرونا خسارت زیادی به واحدهای صنفی عکاسی و فیلمبرداری وارد کرده و هرکدام از این واحدها حدود 30 میلیون تومان متضرر شده اند ادامه داد: تعدادی از این افراد به دلیل کسادی بازار و تداوم بیماری کرونا، جواز کسب خود را لغو می کنند، زیرا درآمد ندارند.

رییس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران کرمان درباره پرداخت تسهیلات مربوط به کرونا به واحدهای صنفی این اتحادیه گفت: نمی دانیم برچه اساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی که کرونا دوربین عکاسان و فیلمبرداری کرمانی را خاموش می کند!

وقتی که کرونا دوربین عکاسان و فیلمبرداری کرمانی را خاموش می کند!