مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:002020-09-08اجتماعي

اندر احوالات مشکلات و افتخارات انبار مهمات آموزشی بیرجند


مدیر پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان بیرجند با اشاره به کسب مقامات کشوری توسط دانش آموزان این مرک، گفت:  پژوهش سراها یکی از مهم ترین منابع یادگیری اثربخش دانش آموزان است که از آن به عنوان انبار مهمات آموزشی یاد می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان بیرجند با اشاره به کسب مقامات کشوری توسط دانش آموزان این مرک، گفت:  پژوهش سراها یکی از مهم ترین منابع یادگیری اثربخش دانش آموزان است که از آن به عنوان انبار مهمات آموزشی یاد می شود.

طاهره پنجابی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رسالت پژوهش سراها کشف استعدادها و ایده های خلاق و هدایت آن ها به سمت اختراع و تولید است.

وی افزود: چراغ پژوهش سرای بیرجند امسال با محوریت چهار محور روشن تر از قبل شده که این محورها عبارت از جذب نیروهای متخصص، بسترسازی فضای پژوهش سرا و ترویج آموزش است.

مدیر پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان بیرجند با اشاره به کسب مقام توسط دانش آموزان در مسابقات مختلف، بیان کرد: دانش آموزان توانستند در مسابقات استانی پژوهش سراهای استان، مسابقه مرحله اول المپیاد نانو کشوری و مسابقات علمی پژوهشی پژوهش سراهای کل کشور مرحله استانی مقام کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندر احوالات مشکلات و افتخارات انبار مهمات آموزشی بیرجند

اندر احوالات مشکلات و افتخارات انبار مهمات آموزشی بیرجند