مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-08اقتصادي

اتمام خرید کلزا و تداوم خرید گندم در کرمانشاه


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: امسال بیش از 4800 تن کلزا از کلزاکاران استان در مراکز خرید تضمینی خریداری شد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: امسال بیش از 4800 تن کلزا از کلزاکاران استان در مراکز خرید تضمینی خریداری شد.

ماشالله ارویسی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه امسال بیش از 4800 تن کلزا از زارعان استان کرمانشاه در مراکز خرید تضمینی خریداری شد، اظهار کرد: کل بهای کلزای خریداری شده از کشاورزان بالغ بر 21 میلیارد و 135 میلیون تومان بود که تمامی این مطالبات به کشاورزان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اتمام کار خرید کلزا در مراکز خرید استان، اضافه کرد: امسال کار خرید تضمینی کلزا در 17 مرکز خرید انجام شد و تمامی محصول کلزای خریداری شده در تنها کارخانه فرآوری دانه روغنی در استان فرآوری خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه سپس با اشاره به ادامه دار بودن خرید گندم از گندمکاران استان، گفت: تاکنون 558 هزار و 662 تن گندم شامل 519 هزار و 722 تن گندم در مراکز خرید تضمینی و 3894 تن هم به صورت خرید توافقی با 10 درصد بیش از قیمت خرید تضمینی از سوی کارخانجات ماکارونی از گندمکاران استان خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام خرید کلزا و تداوم خرید گندم در کرمانشاه

اتمام خرید کلزا و تداوم خرید گندم در کرمانشاه