مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-08سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان


رییس جهاد دانشگاهی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان گفت: این دو مجموعه می توانند به صورت مکمل برای حل مشکلات جامعه، - رییس جهاد دانشگاهی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان گفت: این دو مجموعه می توانند به صورت مکمل برای حل مشکلات جامعه، ارائه راه حل ها و هموار کردن راه توسعه و پیشرفت علمی فرهنگی و اجتماعی اقتصادی بسیار موثر باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی در این مراسم که امروز در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی و با حضور دکتر حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، با اشاره اهمیت همکاری جهاد دانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه به عنوان مجموعه ای است که وظیفه تربیت نیروی انسانی توسعه یافته و تولید علم را بر عهده دارد و مجموعه جهاد دانشگاهی به کاربرد علم و تبدیل آن به فن و راه حل برای مشکلات جامعه نگاهی دارد.

این دو مجموعه می توانند به صورت مکمل برای حل مشکلات جامعه، ارائه راه حل ها و هموار کردن راه توسعه و پیشرفت علمی فرهنگی و اجتماعی اقتصادی بسیار موثر باشند.

دکتر طیبی گفت: کشور ما در مسیر توسعه است و به علت تحریم ها با مشکلات زیادی مواجه است ولی فکر می کنیم که بیش از 90 درصد این مشکلات به صورت داخلی قابل حل هستند و اگر توان من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان