مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-08پزشكي

محصولات تایید شده با مهر دامپزشکی هیچگونه مشکلی ندارند


معاون سلامت دامپزشکی شیراز با بیان اینکه تمام گوشت های ارائه شده با مهر و لیبل دامپزشکی، بهداشتی هستند گفت: هیچ محصولی بدون بررسی دامپزشکی از کشتارگاه ها خارج نمی شود.

- دکتر منصور بستانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیماری در دام امری طبیعی است، گفت: سل حیوانی از جمله بیماری های دام است که ممکن است در هر زمانی در دام مشاهده شود.

بستانیان با اشاره به اینکه در کشتارگاه تمامی دام ها قبل از کشتار معاینه دقیق می شوند افزود: پس از کشتار توسط تیم حاضر در کشتارگاه لاشه بررسی و ارزیابی می شود و در صورت مشاهده هرگونه علائم الودگی بخشی از لاشه یا تمام آن از چرخه عرضه خارج می گردد.

معاون سلامت دامپزشکی با تاکید بر اینکه تمامی محصولات عرضه شده در مراکز مجاز گوشت مورد بازرسی و ارزیابی قرار می گیرند افزود: این اطمینان خاطر به مردم داده می شود که هر نوع گوشتی که با مهر و لیبل سلامت دامپزشکی عرضه می شود قابل استفاده است و جای هیچ گونه نگرانی ندارد.

وی با یادآوری اینکه مردم گوشت را از مراکز مورد تأیید تهیه کنند تصریح کرد: تمام مراحل کشتار و عرضه گوشت با دقت تمام و بررسی های بهداشتی و کارشناسی صورت می گیرد و مردم از این بابت می توانند با خیال راحت محصولات را تهیه و استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات تایید شده با مهر دامپزشکی هیچگونه مشکلی ندارند

محصولات تایید شده با مهر دامپزشکی هیچگونه مشکلی ندارند