مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-08اقتصادي

فقط 8 روز برای تعیین تکلیف هزاران خودروی دپو شده


فقط هشت روز دیگر تا پایان مهلت تعیین تکلیف و ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک باقی مانده، اما همچنان وضعیت تعداد زیادی از آنها مشخص نیست.

- فقط هشت روز دیگر تا پایان مهلت تعیین تکلیف و ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک باقی مانده، اما همچنان وضعیت تعداد زیادی از آنها مشخص نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 26 شهریورماه پایان چهارمین مهلت برای تعیین تکلیف و ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک است، مهلتی که بعد از به پایان رسیدن زمان مصوبه 29 بهمن ماه سال گذشته بار دیگر در اختیار صاحبان خودرو قرار گرفته تا با طی فرایند قانونی نسبت به ترخیص اقدام کنند.

در پایان اردیبهشت ماه گزارش گمرک از این حکایت داشت که از 5108 دستگاهی که باید در فاصله بهمن ماه تا آن زمان ترخیص می شد فقط 1389 دستگاه خارج و 3700 دستگاه دیگر باقی ماند که این تعداد همگی نیاز به تمدید زمان برای ترخیص و فقط 1248 دستگاه مشمول زمان بودند، مابقی براساس مصوبه هیات دولت با توجه به این که جزو خودروهای دارای پرونده قضایی و همچنین خودروهای بالای 2500 سی سی یا مربوط به جانبازان بودند در قید زمان قرار نگرفته و بعد از حل مشکل آنها امکان ترخیص دارند.

اما از 1248 دستگاهی که باید در مهلت تعیین شده خارج می شد 1100 دستگاه فاقد ثبت سفارش بود ولازم بود وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به باز کردن سامانه ثبت سفارش اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 8 روز برای تعیین تکلیف هزاران خودروی دپو شده

فقط 8 روز برای تعیین تکلیف هزاران خودروی دپو شده