مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-08سياسي

پیامدهای منفی«مانور تجمل» هاشمی/ مخالف همکاری با دولت خاتمی بودم


وزیر اسبق اقتصاد با بیان اینکه رییس دولت سازندگی، مردم و کشور را به سمت تجمل برد، گفت: عبارت «مانور تجمل»را خودم از هاشمی شنیدم.

- وزیر اسبق اقتصاد با بیان اینکه رییس دولت سازندگی، مردم و کشور را به سمت تجمل برد، گفت: عبارت مانور تجمل را خودم از هاشمی شنیدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سال های دهه شصت جامعه ایران فضای ملتهب سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را تجربه می کرد که هر کدام از آن بحران ها به تنهایی برای فروپاشی یک نظام سیاسی کافی بود.

اما نظام نوپای جمهوری اسلامی به لطف خدا و به رهبری امام خمینی (ره) و برکت حضور مردم در صحنه های مختلف تجارب ارزنده ای را در دهه اول حیات خود به دست آورد.

هرچند در سال های اخیر بسیاری از این دهه سرنوشت ساز سخن راندند و برای تبیین حوادثش قلم چرخاندند، اما باز هم ناگفته ها و ناشنیده های بسیاری در هزارتوی خاطرات و اسناد به چشم می خورد.

به همین بهانه به سراغ یکی از همان افرادی رفتیم که البته تا به حال حاضر به مصاحبه نشده و ظهور و بروز رسانه ای نداشته است.

حسین نمازی مردی که سکاندار وزارت اقتصاد در سال های اولیه دهه شصت و همچنین دولت اول خاتمی در سال 76 تا 80 بوده است.

او برای نخستین بار در گفت و شنود چند ساعته با پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی خاطرات خود را از آن سال های پرمخاطره ورق زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای منفی«مانور تجمل» هاشمی/ مخالف همکاری با دولت خاتمی بودم

پیامدهای منفی«مانور تجمل» هاشمی/ مخالف همکاری با دولت خاتمی بودم