مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-08دانش

پذیرش دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی برای بازه های 40 تا 50 روزه خواهد بود


در ترم مهر، دانشجویان در بازه های زمانی 40 تا 50 روزه در خوابگاه ها پذیرش می شوند.

دانشگاه ها، ظرفیت قابل اسکان در خوابگاه ها با رعایت فاصله فیزیکی را اعلام می کنند و متناسب با ظرفیت اعلامی دانشجوها طبق اولویت پذیرش می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست خبری ناصر مطیعی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و برنامه های این صندوق در سال تحصیلی 99-1400 برگزار شد.

مطیعی در این نشست در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اینکه در ترم قبل، صندوق رفاه دانشجویان برای کمک به دانشجویان ساکن در خوابگاه های خودگردان وام بلاعوض پرداخت کرد، آیا امسال هم این وام پرداخت خواهد شد؟ گفت: پرداخت وام بلاعوض برای صندوق بسیار سخت است و صندوق منابع خاصی برای این کار ندارد و این رویه دیگر پرداختی های صندوق را هم با مشکل مواجه می کند.

وی ادامه داد: در ترم قبل به مدت 3 ماه اقساط و اجاره بها را به تاخیر انداختیم؛ اجاره خوابگاه دانشجویان در دانشگاه های دولتی را به اندازه همان 20 تا 30 روزی که در خوابگاه ساکن بودند دریافت کردیم و مبلغ 500 هزار تومان به عنوان کمک هزینه در شهرهای بزرگ و مبلغ 350 هزار تومان به عنوان کمک هزینه در شهرهای کوچک به صورت بلاعوض به دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی برای بازه های 40 تا 50 روزه خواهد بود

پذیرش دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی برای بازه های 40 تا 50 روزه خواهد بود