مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 14:152020-09-08حوادث

احضار 3 مسئول معدن هجدک به دادستانی


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور از احضار رییس معدن هجدک به همراه پیمانکار و سرپرست کارگاه به دادستانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، «ابوالفضل فرحبخش» با بیان اینکه در حادثه ریزش تونل معدن زغال سنگ که ساعت 11 و نیم صبح یکشنبه رخ داد و منجر به مرگ 4 معدنچی شد با مقصران احتمالی برخورد قضایی خواهد شد گفت: تاکنون دلایلی از جمله آزاد شدن حفره گازی و همچنین رانش زمین مطرح شده است که هیچ کدام دلیل قطعی نیست و در این رابطه تحقیقات آغاز شده است صبح دوشنبه دو گروه از بازرسین از تهران و مرکز استان به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه مسئول فنی معدن نیز در بین جانباختگان این حادثه قرار دارد، افزود: پیکر 4جان باخته این حادثه که 3 نفر از آنان کارگر معدن بوده‌اند تحویل خانواده‌هایشان شده است.

حال عمومی تنها مصدوم حادثه نیز که مردی 39 ساله است و بلافاصله بعد از حادثه ریزش معدن به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده مساعد است.

طبق نظر بازرسین اداره کار تا زمانی که نکات ایمنی معدن به حالت استاندارد برنگردد و امنیت جان معدن کاران تضمین نشود این معدن زغال سنگ تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

وی بیان کرد: از لحظات اولیه وقوع حادثه ریزش در تونل شماره 2 معدن زغال سنگ هجدک دادستانی در محل حادثه حضور داشته و دستورات قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار 3 مسئول معدن هجدک به دادستانی

احضار 3 مسئول معدن هجدک به دادستانی