مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 14:252020-09-08سياسي

سپاه آماده احداث و تکمیل برخی پروژه های معطل استان سمنان است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: سپاه برای رفع مشکلات پروژه های عمرانی ورود کرده و آمادگی دارد تا نسبت به احداث و تکمیل برخی پروژه های معطل استان سمنان اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در جلسه هماهنگی و هم اندیشی در محرومیت زدایی با حمایت بسیج سازندگی در سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: خوشبختانه سپاه پاسداران به عنوان یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بحث محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور همواره در خط مقدم خدمات رسانی به مردم حضور داشته و نقش مؤثری ایفا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه ارزشمند نظام در اقدامات اجرایی و خدمات رسانی مؤثر خود به مردم، اقدامات ماندگار و بزرگی را به انجام رسانده که می توان به مشارکت و همکاری بسیج در طرح ریشه کنی فلج اطفال در کشور اشاره کرد که سبب شد تا امروز، جمهوری اسلامی ایران در میان سایر کشورهای منطقه و جهان، کمترین مشکلات را در این خصوص داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به حضور سپاه پاسداران در مقوله سازندگی و مدیریت بحران در کشور تصریح کرد: نقش سپاه در زلزله سر پل ذهاب، نقشی بی بدیل بود و یکی از نهادهایی که به بهترین شکل و باکیفیت خوب در رفع مشکلات بر جای مانده و بازگشت ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه آماده احداث و تکمیل برخی پروژه های معطل استان سمنان است

سپاه آماده احداث و تکمیل برخی پروژه های معطل استان سمنان است