مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 00:252020-09-08ورزشي

معرفی برترین رکاب زنان قم برای اعزام به مسابقات کشوری


مسابقات دوچرخه سواری تایم تریل انفرادی رشته کورسی قهرمانی استان قم در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان نفرات اول تا سوم خود را شناخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که رشته دوچرخه سواری به عنوان یکی از رشته های ورزشی کم برخورد طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا در ورزش از روز اول خرداد ماه مجوز فعالیت گرفته، هیأت دوچرخه سواری استان قم تا کنون دو رقابت استانی برگزار کرده است.

نخستین رقابت استانی به مسابقات سبک پمپ ترک اختصاص داشت که در دو رشته کراس کانتری و بی ام ایکس رده های سنی جوانان و بزرگسالان در نخستین پیست تخصصی بی ام ایکس ایران در منطقه پردیسان قم برگزار شد و در آن 35 رکاب زن برای کسب رتبه های برتر با یکدیگر رقابت کردند.

دومین رقابت استانی طبق تقویم سال 1399 هیأت دوچرخه سواری استان قم به رقابت در تایم تریل انفرادی رشته کورسی اختصاص داشت که به مسافت چهار کیلومتر با حضور رکاب زنان دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در بوستان تفریحی ورزشی غدیر قم به انجام رسید و برترین های خود را شناخت.

در حالی که رقابت ها بدون حضور تماشاگر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شد، 21 رکاب زن در نخستین رقابت تایم تریل کورسی قم با یکدیگر رقابت کردند که در رده بندی نهایی این پیکارها و در رده سنی جوانان علی جهانگیری مقام نخست و عنوان قهرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین رکاب زنان قم برای اعزام به مسابقات کشوری

معرفی برترین رکاب زنان قم برای اعزام به مسابقات کشوری