مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-08اجتماعي

طرح دانش آموزی نجات آب بامحوریت انسان و محیط زیست برگزار شد


طرح دانش آموزی نجات آب، با محوریت کتاب، انسان و محیط زیست در مدارس استان زنجان اجرا شدو استقبال دانش آموزان هم بسیار خوب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران جعفری شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه اولین طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) که در سالن اجتماعات شهید نوری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه ایران جزو کشورهایی است که در منطقه گرم و خشک قرار گرفته است، گفت: همین مسئله ایجاب می کند که در زمینه مدیریت مصرف آب در بخش های مختلف به صورت جدی ورود پیدا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کمبود در زمینه منابع آبی، چالش بزرگی بوده و به هیچ وجه نباید از کنار این موضوع به سادگی عبور کنیم، افزود: جهاددانشگاهی استان زنجان در کنار انجام سایر فعالیت های خود، اهتمام به فعالیت هایی در حوزه مدیریت مصرف بهینه آب را نیز جزو رسالت های اصلی خود دانسته و تلاش می کند تا با برگزاری برنامه هایی چون داناب، سهم خود را در این عرصه ایفا کند.

جعفری با بیان اینکه جامعه و نسل امروز باید نسبت به موضوع مهمی چون چالش آب، آگاهی لازم را داشته باشند، تصریح کرد: اگر قرار است موضوع آب به عنوان یک دغدغه در جامعه برای نسل امروز مطرح شود، باید دستگاه های مختلف در این زمینه ورود پیدا کنند، به همین خاطر معتقدیم برگزاری طرح ملی دانش آموزی نجات آب می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دانش آموزی نجات آب بامحوریت انسان و محیط زیست برگزار شد

طرح دانش آموزی نجات آب بامحوریت انسان و محیط زیست برگزار شد