مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:002020-09-09اقتصادي

هر شرکت تعاونی یک کانون توسعه است/ وجود 197 تعاونی در بخش کشاورزی


مدیر تعاون روستایی استان ایلام، گفت: هر شرکت تعاونی یک کانون توسعه است و سازمان تعاون روستایی با گسترش این کانون های توسعه نقش مهمی در شکوفایی بخش کشاورزی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمدناصر ناصری مدیر تعاون روستایی استان ایلام صبح امروز ضمن حضور در دفتر خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: سازمان تعاون روستایی به تبعیت از سیاست ها، برنامه های وزارت جهاد کشاورزی و حمایت همه جانبه سازمان جهاد کشاورزی استان با تدوین ساختار نظام مند برای فعالیت های بخش کشاورزی، زمینه اشتغال مولد، زود بازده و افزایش تولید را فراهم می آورد.

وی افزود: هر شرکت تعاونی یک کانون توسعه است و سازمان تعاون روستایی با گسترش این کانون های توسعه نقش مهمی در شکوفایی بخش کشاورزی دارد؛ با توجه به ساختار خوشه ای و مویرگی تعاونی ها که در قالب شخصیت های حقوقی شرکت تعاونی، اتحادیه شهرستانی، اتحادیه استانی و سپس اتحادیه مرکزی مدیریت می شوند از ظرفیت بالایی برای رفع مشکلات جامعه روستایی و کشاورزی برخوردار هستند.

مدیر تعاون روستایی استان ایلام، گفت: 197 تعاونی در بخش کشاورزی در قالب تعاونی های فراگیر و تخصصی، 5 اتحادیه شهرستانی و 5 اتحادیه استانی 57000 بهره بردار بخش کشاورزی را تحت پوشش خود قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر شرکت تعاونی یک کانون توسعه است/ وجود 197 تعاونی در بخش کشاورزی

هر شرکت تعاونی یک کانون توسعه است/ وجود 197 تعاونی در بخش کشاورزی