مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-09حوادث

آزاد سازی 20 هکتار زمین کشاورزی در فیروزکوه


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از اجرای حکم تخریب ساخت و ساز غیر مجاز با آزاد سازی 20 هکتار زمین کشاورزی در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از اجرای حکم تخریب ساخت و ساز غیر مجاز با آزاد سازی 20 هکتار زمین کشاورزی در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار کیومرث عزیـــــزی اظهارکرد: در راستای مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی ، چندین فقره ساخت و ساز غیر مجاز شامل دیوارکشی، پی کنی و تخلیه مصالح با هماهنگی مقامات قضایی در شهرستان فیروزکوه تخریب شد.

وی افزود: در این عملیات که با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و با حکم مراجع قضایی در راستای تخریب بناهای غیر مجاز احداث شده در زمین های کشاورزی شهرستان فیروزکوه انجام شد 20هکتار از اراضی کشاورزی تغییر کاربری داده شده به ارزش تقریبی 1000 میلیارد ریال آزاد سازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با اشاره به اینکه چهار نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، از مردم خواست با مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر اطلاع رسانی به ادارات مربوطه ، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد سازی 20 هکتار زمین کشاورزی در فیروزکوه

آزاد سازی 20 هکتار زمین کشاورزی در فیروزکوه