مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-09حوادث

پلمب 28 فروشگاه پوشاک غیرمتعارف در اصفهان


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هشدار به فروشندگان البسه غیرمتعارف و غیرمجاز از پلمب 28 فروشگاه این گونه لباس ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مختار درخشان در خصوص پلمب فروشگاه پوشاک در اصفهان اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای ساماندهی و پاک سازی واحدهای صنفی فروش پوشاک از مظاهر فرهنگ منحط غربی، طرح نظارت بر این واحدها با همکاری اتحادیه صنف مربوطه به اجرا گذاشته شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در این طرح از 317 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در پایان 4 هزار و 288 دست لباس غیرمتعارف و غیرمجاز و 67 عدد ماسک بهداشتی با نمادها و تصاویر شیطان پرستی کشف شدند.

وی از پلمب 28 واحد صنفی در جریان اجرای این طرح با حکم مقام قضایی خبر داد و گفت: برای 56 واحد دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر و از متصدیان 34 واحد صنفی هم تعهد کتبی اخذ و به 227 متصدی نیز تذکر داده شد.

درخشان با بیان اینکه کسانی که به اخطارها و تذکرات پلیس توجه نکنند با برخوردهای قانونی پلیس مواجه خواهند شد، اظهار داشت: پلیس، هوشمندانه تمامی فعالیت فروشندگان پوشاک را زیر نظر دارد و با کسانی که بخواهند با فروش لباس های غیرمتعارف و ضد ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 28 فروشگاه پوشاک غیرمتعارف در اصفهان

پلمب 28 فروشگاه پوشاک غیرمتعارف در اصفهان