مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-09حوادث

انهدام باند بزرگ قاچاق احشام در سیرجان


فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند قاچاق و خروج غیرمجاز احشام در حوزه شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: در این رابطه 9 دستگاه خودرو توقیف و 11 متهم نیز دستگیر شدند.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند قاچاق و خروج غیرمجاز احشام در حوزه شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: در این رابطه 9 دستگاه خودرو توقیف و 11 متهم نیز دستگیر شدند.

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان سیرجان در پی اخبار به دست آمده مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه قاچاق انواع دام از استان های غربی و نگهداری آنها به منظور انتقال به کشورهای حوزه خلیج فارس، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل نگهداری احشام در یک خانه باغ ضمن هماهنگی قضایی از این محل 199 راس دام فاقد مجوز دامپزشکی کشف و در این رابطه 11 نفر از سه استان کشور که در قالب یک باند اقدام به قاچاق احشام می کردند را دستگیر کردند.

ناظری با اشاره به توقیف 8 دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیونت ایسوزو از اعضای این باند تصریح کرد: کارشناسان ارزش احشام قاچاق را 5 میلیارد ریال برآورد کردند که قطعا ضرر و زیان ناشی از خروج غیرمجاز این احشام از کشور و تهدید سلامتی مردم به سبب حمل غیرمجاز، فراتر از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ قاچاق احشام در سیرجان

انهدام باند بزرگ قاچاق احشام در سیرجان