مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-09سياسي

استقبال غیررسمی برخی دستگاه ها از سند غربی 2030


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سند 2030 به صورت رسمی تاکنون اجرایی نشده اما به صورت غیررسمی چون وارد بدنه آموزشی کشور شده، برخی از دستگاه ها و مدیران مراکز آموزشی از آن استقبال کرده و متأسفانه از آن تبعیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، بیژن نوباوه وطن در گفتگو با خبرگزاری آنا با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای سند 2030 در برخی از مدارس، گفت: این سند پیش از اینکه یک سند آیین نامه ای یا مصوبه ای باشد یک سند فکری و آموزشی است.

وی با بیان اینکه این سند در بسیاری از مواقع در فضاهای مجازی به عنوان روش های مختلف تربیتی آموزش داده می شود، افزود: متأسفانه در بسیاری از مواقع در مدارس ما حتی شاید ناآگاهانه این سند مورد اقبال قرار گرفته و کار می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بعد از تذکر رهبری استفاده از سند 2030 در مدارس علنی  شد، اضافه کرد: این سند به صورت رسمی تاکنون اجرایی نشده اما چون به صورت غیررسمی  وارد بدنه آموزشی کشور شده برخی از دستگاه ها و مدیران مراکز آموزشی از آن استقبال کرده و متأسفانه از آن تبعیت می کنند که این بسیار خطرناک است.

وی با بیان اینکه اجرای سند 2030 در مدارس خلاف قانون است، ادامه داد: با اجرایی شدن این سند در مراکز آموزشی افراد در سبک زندگی و نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال غیررسمی برخی دستگاه ها از سند غربی 2030

استقبال غیررسمی برخی دستگاه ها از سند غربی 2030