مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-09اقتصادي

5 درصد مسافرانی که وارد فرودگاه مهرآباد می شوند ماسک نمی زنند


مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: 95 درصد مسافرانی که وارد سالن ها و ترمینال ها می شوند ماسک دارند و به 5 درصدی که ماسک ندارند متذکر می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم مرادی صبح امروز چهارشنبه 19 شهریور در حاشیه بازدید رییس سازمان هواپیمایی کشوری از ترمینال های فرودگاه مهرآباد برای بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران 30 دوربین حرارتی از تولید کننده داخلی در راستای انجام پروتکل های بهداشتی و معاینه مسافران خریداری کرده که 3 دوربین حرارتی در فرودگاه مهرآباد نصب شده و فعال است.

وی ادامه داد: در فرودگاه مهرآباد از درب ورودی مسافران تب سنجی انجام می شود و پس از آن مسافر می تواند وارد سالن ترانزیت شود.

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد افزود: سالن های ترانزیت این فرودگاه هر 12 ساعت و دفاتر اداری نیز هر 72 ساعت ضد عفونی می شوند؛ اما کار ضد عفونی مراکز اساسی و آتش نشانی فرودگاه، هر 12 ساعت یک بار است.

مرادی یادآور شد: پاشیدن مواد ضد عفونی که غلظت آن مورد تأیید نمایندگان وزارت بهداشت است، در ساعات کم مسافر انجام می شود تا ترکیب وایتکس و آب ژاول به لباس مسافر آسیبی وارد نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 درصد مسافرانی که وارد فرودگاه مهرآباد می شوند ماسک نمی زنند

5 درصد مسافرانی که وارد فرودگاه مهرآباد می شوند ماسک نمی زنند