مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-09اجتماعي

کلاف سردرگم ورزش بردخون+تصاویر


ورزش بردخون که دارای زیرساخت های ضعیفی در زمینه فضای ورزشی، نیروی انسانی آموزش دیده، امکانات و تجهیزات نامناسب و عدم به کارگیری مدیریت ثابت است از شهرها و مناطق همجوار عقب مانده و بیشتر ورزشکاران انگیزه خود را برای فعالیت از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، نامجو زحمتکش: در دنیای امروز، ورزش به عنوان پدیده ای تأثیرگذار و کارساز در بین مردم جایگاه ویژه ای پیدا کرده، ارتباط فعالیت ها و حرکات بدنی با علوم مختلف، زمینه های جدیدی را برای تحقیق و مطالعه انسان فراهم کرده و گستردگی مطالب و مسائل مرتبط با ورزش و تربیت بدنی به حدی است که نیاز به علوم تخصصی و مطالعات ویژه را ایجاد کرده است.

به عقیده پژوهشگران، ورزش باعث شادی، نشاط و تقویت اعتماد به نفس می شود، زیرا افراد افسرده یا اعتماد به نفس ندارند یا اعتماد به نفسشان بسیار پایین است اما ورزش، احساس رضایت باطنی را در افراد بالا می برد و فرد ورزشکار احساس می کند که به موقعیت هایی دست یافته است.

ورزش موجب گسترش روابط فردی و گروهی ورزش، موجب گسترش روابط فردی و گروهی می شود، در ورزش های گروهی و جمعی، بدون هماهنگی و دوری از خودخواهی، نمی توان به موفقیت لازم رسید و این خود باعث تقویت روحیه جمع خواهی افراد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف سردرگم ورزش بردخون+تصاویر

کلاف سردرگم ورزش بردخون+تصاویر