مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-09اقتصادي

سرقینی: بعید می دانم خودروسازها دنبال دپو کردن باشند


سرپرست وزارت صمت در واکنش به انتشار تصاویری از دپوی خودرو در شمال کشور گفت: خودروسازها می دانند این کار جرایم سنگینی دارد و بعید می دانم با هدف افزایش قیمت آن را انجام داده باشند ولی ما دستور دادیم موضوع را بررسی کنند و به مردم نتیجه کار را اطلاع می دهیم.

- سرپرست وزارت صمت در واکنش به انتشار تصاویری از دپوی خودرو در شمال کشور گفت: خودروسازها می دانند این کار جرایم سنگینی دارد و بعید می دانم با هدف افزایش قیمت آن را انجام داده باشند ولی ما دستور دادیم موضوع را بررسی کنند و به مردم نتیجه کار را اطلاع می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر سرقینی سرپرست وزارت صمت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: گرانی خودرو بیشتر مربوط به بحث روانی است.

مردم دوست دارند نقدینگی خود را به کالا تبدیل کنند وگرنه روزانه 3600 تا تولید داریم و نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته ایم.

پس در زمینه تولید مشکل نداریم.

وی افزود: مهمتر از این موضوع، تحویل خودرو است که نسبت به سال قبل 3 درصد رشد داشته و با تحویل 342 هزار خودرو در سال جاری 2 تا 3 درصد هم رشد را در این زمینه تجربه کرده اند و ما می توانیم همه تقاضای بازار را پوشش دهیم اما تلاش داریم که موضوع ثبت نام ها را همچنان حفظ کنیم که این موضوع می تواند عطش بازار را فروکش سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقینی: بعید می دانم خودروسازها دنبال دپو کردن باشند

سرقینی: بعید می دانم خودروسازها دنبال دپو کردن باشند