مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-09اقتصادي

حذف معین های اقتصادی که عملکرد ضعیف دارند


معین های اقتصادی که عملکردی ضعیف دارند، حذف می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد فدایی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص فضای کسب و کار اشاره کرد و یادآور شد: رتبه کرمان در فضای کسب و کار 29 است.

وی افزود: رتبه ایران در فضای کسب و کار 124 بوده که در حال حاضر به رتبه 128 رسیده ایم ضمن اینکه باید به این نکته توجه کنیم که سرمایه گذار خارجی تنها در کشورهایی که رتبه کسب و کارشان بالاست اقدام به سرمایه گذاری می کنند و به کشورهای پایین جدول توجهی نمی شود.

فدایی اظهار داشت: بنابراین اگر می خواهید استان به توسعه برسد و به دنبال ایجاد شغل و افزایش درآمد مردم هستیم باید فضای کسب و کار را ارتقا دهیم.

وی گفت: صدور مجوز برای رونق فضای کسب و کار مؤثر است لذا پنجره واحد را در راستای سهولت صدور مجوزها راه اندازی کردیم اما در برخی جاها شاهد بودیم که پنجره واحد خوب عمل می کند اما در بعضی جاها برخی افراد تعمدا نمی خواهند کار پیش برود زیرا منافعشان به خطر می افتد.

وی به معین های اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: در گذشته شاهد گزارشات اقتصادی بیشتری از معین های اقتصادی بودیم اما در حال حاضر این گزارشات کمتر شده است.

فدایی گفت: معین های اقتصادی در کرمان برنامه سه ساله داشتند که در راستای آن بنگاه های ضعیف حذف شدند و از معین هایی که فعالیت بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف معین های اقتصادی که عملکرد ضعیف دارند

حذف معین های اقتصادی که عملکرد ضعیف دارند