مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 14:252020-09-09بين الملل

اتحادیه اروپا خواستار تشکیل جلسه فوری با مقامات انگلیس شد


معاون ریاست کمیسیون اروپا خواستار تشکیل نشستی فوری میان مقامات اتحادیه اروپا و انگلیس شد تا مذاکراتی درخصوص معرفی لایحه جدید لغو بخشی از توافق برگزیت در پارلمان بریتانیا انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، درپی تصمیم دولت انگلیس برای تصویب قانونی جهت حذف بخشی از توافق خروج از اتحادیه اروپا (برگزیت)، بروکسل خواستار تشکیل نشست فوری میان طرفین شد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، ماروس سفکوویک معاون ریاست کمیسیون اروپا روز چهارشنبه خواستار نشستی فوری با حضور مایکل گاو وزیر کابینه دولت انگلیس شد.

از سوی دیگر اورسولا فون در لین رییس کمیسیون اروپا نیز هشدار داد تصویب این لایحه در پارلمان انگلیس، با قوانین بین المللی مغایرت خواهد داشت.

دولت آلمان نیز ضمن ابراز نگرانی درخصوص این تصمیم دولت انگلیس، از بوریس جانسون نخست وزیر این کشور درخواست کرد تعهد کامل نسبت به تمام شروط درج شده در توافق برگزیت را حفظ کند.

این در حالی است که جانسون بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) برای تحویل این لایحه و مجاب کردن قانون گذاران به تصویب آن، وارد پارلمان شده است.

رویترز می گوید نسخه ای از لایحه بازارهای داخلی که موجب نگرانی اروپایی ها و برخی مقامات بریتانیایی شده است، مطالعه کرده و معتقد است بخش هایی از آن با قوانین بین المللی و حتی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا خواستار تشکیل جلسه فوری با مقامات انگلیس شد

اتحادیه اروپا خواستار تشکیل جلسه فوری با مقامات انگلیس شد