مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 17:452020-09-09اقتصادي

14 قرارداد واگذاری در ناحیه صنعتی رضی آماده سرمایه گذاری است


در ناحیه صنعتی رضی و با هدف افزایش سطح اشتغال 14 قرارداد واگذاری در ناحیه صنعتی رضی آماده سرمایه گذاری است.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: در ناحیه صنعتی رضی و با هدف افزایش سطح اشتغال 14 قرارداد واگذاری در ناحیه صنعتی رضی آماده سرمایه گذاری است.

اکبر بهنامجو 19 شهریور در مراسم افتتح طرح های تعاونی در ناحیه صنعتی رضی به مناسبت هفته تعاون اظهار کرد: امروز در این شهرک شاهد افتتاح طرح سرمایه گذاری پوشاک عرفان با سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم که نوید روزهای پرکار و رونق اشتغال را در این ناحیه صنعتی می دهد.

وی با اشاره به اینکه در این واحد تولیدی تعاونی بالغ بر 14 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، خاطرنشان کرد: در یک و نیم سال گذشته با تلاش بخش خصوصی واحد تولیدی پوشاک عرفان به بهره برداری رسید و در فاز اول این طرح تعاونی و تولیدی 75 نفر مشغول به کار شدند.

استاندار اردبیل گفت: با توسعه و تکمیل ناحیه صنعتی رضی شاهد افزایش اشتغال در منطقه محرو رضی خواهیم بود که یکی از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید خروج مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور از محرومیت قطعی است.

بهنامجو بیان کرد: با تلاش و همت مدیران شهرک های صنعتی استان اردبیل شاهد رونق این ناحیه صنعتی با توسعه زیرساختی آن هستیم که امیدواریم با رونق این بخش بتوانیم در افزایش اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 قرارداد واگذاری در ناحیه صنعتی رضی آماده سرمایه گذاری است

14 قرارداد واگذاری در ناحیه صنعتی رضی آماده سرمایه گذاری است