مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 01:002020-09-09سياسي

افتتاح 19 سایت جدید در نقاط محروم لرستان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از افتتاح 19 سایت جدید در نقاط محروم این استان با هزینه ای بالغ بر 570 میلیارد خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از افتتاح 19 سایت جدید در نقاط محروم این استان با هزینه ای بالغ بر 570 میلیارد خبر داد.

شهاب حیدری در جلسه ای با رییس انجمن نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی که شامگاه 19 شهریورماه صورت گرفت، اظهار کرد: با هدف برقراری پوشش ارتباطی با کیفیت بالا در تمامی نقاط استان، 97 عدد سایت جدید در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد 19 سایت با هزینه ای بیش از 570 میلیارد به بهره برداری رسیده و 78 عدد نیز در حال اجرا است که با توجه به حمایت های وزارت ارتباطات و تأکید بر کاهش شکاف دیجیتال و افزایش سطح خدمات ارتباطی در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته، این سایت ها نیز به زودی قابل بهره برداری خواهند شد.

وی با بیان اینکه بهره برداری از این 19 سایت در دو فاز انجام شد که در فاز اول 12 و در فاز دوم هفت سایت دیگر افتتاح شده است، تصریح کرد: این سایت ها در شهرستان های پل دختر_سرفراش پایین، الیگودرز_ده سفید کانسرخ و سرتنگ برزه، کوهدشت_داراب ریکا، تنگ گراز و گنجینه ضرونی، بروجرد_پیچون پایین افتتاح شد و به بهره برداری رسید که از تعداد 78 سایت باقی مانده که در دست اجرا است نیز سهم شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 19 سایت جدید در نقاط محروم لرستان

افتتاح 19 سایت جدید در نقاط محروم لرستان