مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 03:352020-09-10اقتصادي

تشریفات دست و پاگیر تعاونی ها کاسته می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با برگزاری مجامع شرکت های تعاونی به صورت الکترونیک در بستر سامانه جامع هوشمند، بسیاری از تشریفات دست و پا گیر کاهش می یابد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با برگزاری مجامع شرکت های تعاونی به صورت الکترونیک در بستر سامانه جامع هوشمند، بسیاری از تشریفات دست و پا گیر کاهش می یابد.

محمدرضا یوسفی شامگاه دیروز (19 شهریورماه) در مراسم تجلیل از شرکت های تعاونی برتر و شناسایی توانمندی ها و ظرفیت های بخش تعاون و نیز پانزدهمین دوره معرفی تعاونی های برتر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: زنجان همواره جزو استان هایی است که در بخش تعاون حرف های زیادی برای گفتن داشته و در همین راستا 9 طرح تعاونی در زمینه های ورزشی، تولیدی و کشاورزی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه امسال سه تعاونی از استان زنجان در سطح ملی و 13 تعاونی برتر نیز در سطح استانی شایسته تقدیر شناخته شدند، تصریح کرد: بی تردید بخش تعاون را باید یکی از تاثیرگذارترین بخش های در توسعه اقتصاد ملی دانست که تا به امروز توانسته است در لایه های مختلف اقتصادی کشور، نقش آفرینی کرده و همین امر لزوم ارتقای سهم این بخش در توسعه کشور را دوچندان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریفات دست و پاگیر تعاونی ها کاسته می شود

تشریفات دست و پاگیر تعاونی ها کاسته می شود