مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 03:502020-09-10سياسي

اصرار بر این است که ساعت انتخابات تمدید نشود


فرماندار اهواز با بیان این که آماده برگزاری انتخابات باشکوه هستیم، گفت: این بار به دلیل شرایط کرونا بین هیات نظارت و هیات انتخابات کشور تفاهمی صورت گرفت که انتخابات را 10 ساعته اجرا کنند و اصرار بر این است که انتخابات بیش از 10 ساعت نباشد و تمدید نشود.

- ایسنا/خوزستان فرماندار اهواز با بیان این که آماده برگزاری انتخابات باشکوه هستیم، گفت: این بار به دلیل شرایط کرونا بین هیات نظارت و هیات انتخابات کشور تفاهمی صورت گرفت که انتخابات را 10 ساعته اجرا کنند و اصرار بر این است که انتخابات بیش از 10 ساعت نباشد و تمدید نشود.

جمال عالمی نیسی با بیان اینکه انتخابات یک کار سنگین است، اظهار کرد: به ویژه این که با توجه به مدت زمانی کمی که در اختیار داشتیم، پیش بینی برای تمهیدات جهت برگزاری انتخابات در یک حوزه وسیع چون اهواز سخت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به حوزه های انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، گفت: این حوزه ها دارای 704 شعبه اخذ رای هستند که کار بسیار سنگین بوده زیرا این حوزه ها نزدیک به یک چهارم ظرفیت حوزه های انتخابیه خوزستان را شامل می شوند.

فرماندار اهواز عنوان کرد: شرایط کرونایی، محدودیت هایی را جهت تامین منابع انسانی برای ما نیز ایجاد کرده بود اما تمهیدات لازم را با تقسیم کار و هماهنگی با فرمانداران سه شهرستان به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار بر این است که ساعت انتخابات تمدید نشود

اصرار بر این است که ساعت انتخابات تمدید نشود