مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-10اقتصادي

چهار سرمایه گذار خارجی درزنجان سرمایه گذاری می کنند


رییس سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه چهار سرمایه گذار خارجی امسال دراستان سرمایه گذاری خواهند کرد، اظهار کرد: طی پنج ماهه سالجاری هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر فغفوری صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان، گفت: زنجان جزو استان هایی است که در زمینه سرمایه گذاری از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه چهار سرمایه گذار خارجی امسال دراستان سرمایه گذاری خواهند کرد، اظهار کرد: طی پنج ماهه سالجاری هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: طی پنج ماهه سالجاری 13و احد تلیدی و صنعتی تعطیل وارد چرخه تولید شده است و تحول خوبی دراشتغال استان ایجاد شده است.

فغفوری تاکید کرد: 12پ روژه صنعتی در سال جهش تولید اجرا می شود و بیش از سه هزار و 690 میلیارد تومان ارزش سرمایه گذاری طرح های صنعتی استان است.

فغفوری گفت: پروژه فولاد البرز ناب آرش یکی از پروژه های جهش تولید استان زنجان است و این پروژه بزرگترین واحد ذوب بخش خصوصی است و برای این پروژه بیش از 200 میلیون دلار سرمایه گذاری شده و برای دو هزار نفر اشتغال ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار سرمایه گذار خارجی درزنجان سرمایه گذاری می کنند

چهار سرمایه گذار خارجی درزنجان سرمایه گذاری می کنند