مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 08:002020-09-10سياسي

خط ریلی خزر به خلیج فارس امسال برقرار می شود


معاون رییس جمهور با بیان اینکه یکی از مسائل بسیار مهم این بود که بتوانیم کریدور شمال به جنوب را تکمیل کنیم، گفت: در حال حاضر هم خط ریلی رشت به بندر کاسپین واقع در منطقه آزاد انزلی به فاصله 40 کیلومتر در دست اجرا قرار دارد که خوشبختانه با تلاش های شرکت زیرساخت .

- ایسنا/گیلان معاون رییس جمهور با بیان اینکه یکی از مسائل بسیار مهم این بود که بتوانیم کریدور شمال به جنوب را تکمیل کنیم، گفت: در حال حاضر هم خط ریلی رشت به بندر کاسپین واقع در منطقه آزاد انزلی به فاصله 40 کیلومتر در دست اجرا قرار دارد که خوشبختانه با تلاش های شرکت زیرساخت و وزارت راه و شهرسازی مسیر آماده شده تا این طرح نیز امسال به اتمام برسد.

محمدباقر نوبخت در حاشیه مراسم ریل گذاری خط آهن رشت – کاسپین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دولت در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی برای توسعه شبکه ریلی کشور، تکمیل شبکه های ریلی را در برخی از استان ها از آن محروم بودند، آغاز کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: بعد از اینکه استان های همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و گیلان به شبکه سراسری ریلی کشور متصل شدند، هم اکنون استان های اردبیل، کردستان، چابهار به زاهدان به طول 700 کیلومتر، اقلید به یزد در حال اتصال به شبکه ریلی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط ریلی خزر به خلیج فارس امسال برقرار می شود

خط ریلی خزر به خلیج فارس امسال برقرار می شود