مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 14:402020-09-10بين الملل

بر سَر رد تلاش های آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه توافق کردیم


وزرای خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه پس از برگزاری نشستی با اعلام اینکه تلاش های آمریکا برای بازگشت خودکار تحریم های شورای امنیت علیه ایران را رد می کنند، - مدعی شدند: به حفظ برجام متعهدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزرای امور خارجه 3 کشور آلمان، فرانسه و انگلیس که تروییکای اروپایی را تشکیل می دهند، امروز پنجشنبه نشست مشترکی را در انگلیس برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، پس از پایان این نشست بود که وزارت خارجه آلمان پیامی را در حساب کاربری رسمی خود در توییتر منتشر کرد.

وزارت خارجه آلمان در پیام مذکور آورده است که تروییکای اروپایی بر سَر رد تلاش های آمریکا برای فعالسازی مکانیسم ماشه و بازگرداندن خودکار تحریم های شورای امنیت علیه تهران توافق کردند.

در همین ارتباط، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که از طریق ارتباط ویدئویی در نشست مذکور مشارکت داشت، مدعی شد: کشورهای اروپایی به حفظ توافق هسته ای با ایارن پایبند هستند.

این مقام اروپایی بدون اشاره به نقض عهدهای متعدد طرف اروپایی و زیر پای گذاشتن چندین باره مفاد برجام اعلام کرد که اروپایی ها از تهران می خواهند تا فوراً به اجرای کامل برجام بازگردد! گفتنی است، ایالات متحده آمریکا در اردیبهشت ماه سال 1397 در اقدامی یکجانبه از توافق هسته ای موسوم به برجام خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر سَر رد تلاش های آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه توافق کردیم

بر سَر رد تلاش های آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه توافق کردیم