مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 15:152020-09-10سياسي

لیست امید 85 نفر از دوستان خود را در شهرداری اراک مسئولیت داده اند


عضو جبهه پایداری استان مرکزی استان مرکزی گفت: طرفداران لیست امید در شورای شهر نزدیک به 85 نفر از دوستان و آشنایان خود را در شهرداری مسئولیت داده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت اله شایان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت فعلی شورای شهر قابل دفاع نیست و دعوای اقلیت و اکثریت شورا به زیان مردم است.

وی افزود: طرفداران لیست امید در شورای شهر نزدیک به 85 نفر از دوستان و آشنایان خود را در شهرداری مسئولیت داده اند، مسئولیت هایی که بعضا بازدهی ندارد.

شایان ضمن ناموفق دانستن عملکرد شورای شهر ادامه داد: دعوای اقلیت و اکثریت در شورای شهر به نفع شهر اراک نیست و به دلیل همین دعواها قرارگاه خاتم نتوانست به درستی از فرصت مغتنم قرارگاه خاتم استفاده کند.

 مرتضی گرامی دبیرحزب جبهه پایداری استان مرکزی نیز ضمن محکومیت اقدام اخیر نشریه شارلی ابدوی فرانسوی در توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) گفت: این نشریه به راحتی نسبت به مقدسات ادیان توهین می کند و ادعای آزادی بیان و دموکراسی دارد.

گرامی در ادامه گفت: انحصارگری و تک روی با توجه به حجم کارهای انجام نشده در کشور جز فرصت سوزی هیچ آورده دیگری ندارد و برای مردم و کشور زیان بار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست امید 85 نفر از دوستان خود را در شهرداری اراک مسئولیت داده اند

لیست امید 85 نفر از دوستان خود را در شهرداری اراک مسئولیت داده اند