مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 17:152020-09-10بين الملل

روایت متفاوت انگلیس از نتیجه رایزنی تروییکای اروپا درباره برجام


در حالی که وزارت خارجه آلمان مدعی توافق تروییکای اروپا بر سر ردِّ تلاش آمریکا جهت پیشبرد مکانیسم ماشه علیه ایران شد، وزیر خارجه انگلیس روایت متفاوتی از نتیجه این نشست ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در حالی که وزارت خارجه آلمان در پایان نشست مشترک تروییکای اروپایی در روز پنج شنبه از توافق بر سر ردِّ تلاشهای آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه و بازگرداندن خودکار تحریمهای شورای امنیت علیه تهران خبر داد، وزیر خارجه انگلیس در یک پیام توییتری روایت متفاوتی از این نشست ارائه کرد.

دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس در یک پیام توییتری نوشت: ایران نباید سلاح هسته ای بسازد.

ایران باید به تعهدات هسته ای خود پایبند بماند و برجام را حفظ کند- این نتیجه نشست تروییکای اروپا و دیدار من با هایکو ماس (وزیر خارجه آلمان) و لودریان (وزیر خارجه فرانسه) بود.

ما به پاسخگو کردن ایران متعهد هستیم .

در همین ارتباط، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که از طریق ارتباط ویدئویی در نشست مذکور مشارکت داشت، مدعی شد: کشورهای اروپایی به حفظ توافق هسته ای با ایران پایبند هستند .

این مقام اروپایی بدون اشاره به نقض عهدهای متعدد طرف اروپایی و زیر پای گذاشتن چندین باره مفاد برجام، اعلام کرد: اروپایی ها از تهران می خواهند تا فوراً به اجرای کامل برجام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت متفاوت انگلیس از نتیجه رایزنی تروییکای اروپا درباره برجام

روایت متفاوت انگلیس از نتیجه رایزنی تروییکای اروپا درباره برجام