مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-11سياسي

نظارت 2 کاندیدای حوزه انتخابیه اهواز بر روند شمارش آرا


از دو کاندیدای حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه خواسته ایم که پس از پایان وقت قانونی رای گیری و هنگام شمارش آراء در ستاد انتخابات حضور و در تجمیع آراء نظارت مستقیم داشته باشند.

- ایسنا/خوزستان فرماندار اهواز گفت: از دو کاندیدای حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه خواسته ایم که پس از پایان وقت قانونی رای گیری و هنگام شمارش آراء در ستاد انتخابات حضور و در تجمیع آراء نظارت مستقیم داشته باشند.

جمال عالمی نیسی در خصوص روند انتخابات در حوزه های انتخابیه اهواز، اظهار کرد: انتخابات همیشه کار سنگینی است و هماهنگ کردن تمام کارهای انتخابات و استقرار نیروها کار بسیار سختی است؛ در گذشته اگر شعبه ای با تاخیر مستقر می شد، شاید کمتر کسی متوجه می شد اما اکنون سیستم آنلاین بوده و اگر شعبه ای کار خود را با تاخیر آغاز کند، سریعا از وزارت کشور تماس می گیرند که چرا فلان شعبه در حالت آفلاین است.

بنابراین کارها در لحظه رصد می شوند و خدا را شکر در حال حاضر تمام شعبه های آنلاین و در حال انجام امر رای گیری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: خدا را شکر تمهیداتی که پیش بینی شده بود، جواب داده است و اکنون با کمال صداقت و ایمان دوستان و همچنین با اتحاد بر اصل امانت داری، انتخابات سالم و شفافی در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 2 کاندیدای حوزه انتخابیه اهواز بر روند شمارش آرا

نظارت 2 کاندیدای حوزه انتخابیه اهواز بر روند شمارش آرا