مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-11سياسي

مجرمین فضای سایبری در چنگ دستگاه های قضایی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد


رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجرمین فضای سایبری در چنگ دستگاه های قضایی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد هستند و راه فراری برای آن ها نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حسن نگین تاجی با بیان اینکه مجرمین فضای سایبری در مخفی ترین فضای مجازی در تور اطلاعاتی هستند، بیان داشت: پس از یک سلسله اقدامات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان با همراهی مقامات قضایی به ویژه دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان، پس از رصد، شناسایی و دستگیری این افراد، پرونده آنها به قاضی ویژه ارجاع و وفق موازین قانونی با آنها برخورد خواهد شد.

 رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجرمین سایبری تصورش را هم نمی کردند که در مخفی ترین فضای مجازی در تور اطلاعاتی هستند.

درپی دستگیری باندهای مروج فساد و فرهنگ ابتذال غربی بدست قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه قضایی استان، که فرهنگ پاک و عامیانه ی ایلی و عشیره ای استان را هدف قرار داده و با تهیه کلیپ های منحط و پخش در فضای های مجازی ،  نگین تاجی مراتب قدردانی خود را از نیروهای دلسوز و زحمتکش در اداره اطلاعات و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ابراز داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجرمین فضای سایبری در چنگ دستگاه های قضایی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد

مجرمین فضای سایبری در چنگ دستگاه های قضایی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد