مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-11سياسي

مسئولان شرایط ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند


مسئولان و همه نهادها باید با همکاری یکدیگر شرایط اشتغال، کار و مسکن جوانان را فراهم کنند تا ازدواج در جامعه ترویج پیدا کند.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: مسئولان و همه نهادها باید با همکاری یکدیگر شرایط اشتغال، کار و مسکن جوانان را فراهم کنند تا ازدواج در جامعه ترویج پیدا کند.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع اردستان با اشاره به سالروز شهادت امام چهارم شیعیان در 25 محرم اظهار کرد: امام زین العابدین(ع) پاسدار خون شهیدان کربلا بود که اگر افشاگری ایشان و حضرت زینب (س) نبود کسی از کربلا و آن واقعه بزرگ خبری نداشت.

امام سجاد (ع) کاری کرد که مجدد دین جدش احیا شد.

وی با اشاره به اهانت مجله معروف فرانسه به ساحت مقدس پیامبر(ص) و به آتش کشیدن کتاب مقدس قرآن در کشور سوئد گفت: سردمداران کشورهای غربی اگر به فکر آبرو و شعارهای خود بودند، حتما این کار را تقبیح، محکوم و با عاملان آن برخورد می کردند.

اهانت به قرآن و پیامبر(ص) نشان از ناتوانی دشمنان اسلام است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه توهین به مقدسات مسلمانان از نیرنگ های غربی ها و مخصوصا امریکا است، گفت: آنها اگر در برابر اسلام استدلال، منطق و حکمت داشتند به مقابله برمی خاستند، قرآن سوزاندن و توهین به پیامبر رحمت(ص)، تلاش بیهوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان شرایط ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند

مسئولان شرایط ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند