مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 12:352020-09-11اجتماعي

ساماندهی کودکان کار نیازمند حل مشکل به صورت ریشه ای است


شیوه جمع آوری کودکان کار از سطح شهر تاکنون مورد انتقاد کارشناسان بوده است، سیاستی که به موجب آن تنها به جمع آوری این کودکان از خیابان ها پرداخته شده و اقدامی فراتر از آن انجام نشده است؛ - شیوه جمع آوری کودکان کار از سطح شهر تاکنون مورد انتقاد کارشناسان بوده است، سیاستی که به موجب آن تنها به جمع آوری این کودکان از خیابان ها پرداخته شده و اقدامی فراتر از آن انجام نشده است؛ از همین رو مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با انتقاد از شیوه ساماندهی کودکان کار گفت: کودکان را از سطح خیابان جمع می کنیم و در مراکزی برای مدتی نگهداری می کنیم بدون اینکه بدانیم ریشه این مشکلات چیست و برای رفع آن ها اقدام کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام سایت شهر، سید مالک حسینی با بیان اینکه سیاست ها در رابطه با کودکان زباله گرد تا خرداد 1399 بر مبنای انکار بود، گفت: اینکه این سیاست تغییر کرده است یک نقطه عطف محسوب می شود.

در شهرداری و همه بخش های دولتی، اگر پیمانکار از کودکان برای کار استفاده کند، دچارتخلف شده است و جریمه می شدند اما متأسفانه این قانون عملیاتی نمی شد.

وی با اشاره به بخشنامه شهرداری در خرداد ماه اظهار کرد: در این بخشنامه آمده است اگر پیمانکاری از کودک استفاده می کند، باید با پیمانکار و نه کودک برخورد شود؛ در حالی که قبلا کود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی کودکان کار نیازمند حل مشکل به صورت ریشه ای است

ساماندهی کودکان کار نیازمند حل مشکل به صورت ریشه ای است