مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 16:052020-09-11حوادث

پیگیری جدی قضایی برای دستگیری عامل آتش زدن منزل در شهر صدرا


معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز خبر داد:اختلاف دو برادر در شهر صدرا منجر به آتش سوزی منزل و مجروح شدن دو نفر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، بیژن کشاورز با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه علت آتش سوزی اختلاف دو برادر درخصوص آپارتمان متعلق به متهم و محل سکونت مصدوم بوده است، گفت: پس از بالا گرفتن اختلاف طرفین، یکی از دو برادر به منزل برادر دیگرش مراجعه کرده و ضمن پاشیدن مواد آتش زا بر روی برادر خود، اقدام به آتش زدن منزل برادر خود می کند که در پی این اقدام دو نفر به شدت مجروح و راهی بیمارستان می شوند.

 معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز افزود: ضمن تشکیل پرونده قضایی دستورات ویژه ای به منظور دستگیری عامل آتش سوزی انجام شده و اقدامات اولیه در جهت شناسایی محل اختفای وی از سوی اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی فارس صورت گرفته است.

وی بیان داشت: مصدومان جهت درمان در بیمارستان به سر می برند که یکی از آنان دچار 57 درصد و دیگر مصدوم حادثه نیز دچار 25درصد سوختگی شده اند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان اینکه از این حادثه فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: این فیلم سبب برانگیخته شدن احساسات مردم و تقاضای عمومی جهت دستگیری هر چه سریع تر و مجازات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری جدی قضایی برای دستگیری عامل آتش زدن منزل در شهر صدرا

پیگیری جدی قضایی برای دستگیری عامل آتش زدن منزل در شهر صدرا