مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 02:552020-09-11پزشكي

با سدر به جنگ مشکلات پوست و مو بروید


سدر به عنوان گیاهی است که همه قسمت های آن دارای خاصیت دارویی است، از گیاه سدر ضمادی درست می شود که اگر بدن با آن شست وشو داده شود به اصلاح و لایه برداری پوست کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مشکل عمده ای که این روزها همه چه زن و چه مرد با آن دست و پنجه نرم می کنند و جزو معضلات بشر شده ریزش مو است که فرد شاید هزینه گزافی هم برای آن پرداخت کند و نتیجه بهتری هم نگیرد، در این گزارش قصد داریم شما را با یک معجزه در جلوگیری از ریزش مو آشنا کنیم که نه شیمیایی است و نه دارای هزینه گزاف و تهیه آن هم راحت و آسان است.

سدر، یکی از مقدس ترین درختان روی زمین است، تا جایی که یکی از درختان بهشتی نام گرفته و در آموزه های دینی اسم آن را بارها شنیده ایم، این گیاه بی نظیر که تقریباً به عنوان یک گیاه همه کاره می تواند مورد استفاده قرار بگیرد، یعنی شما می توانید برای همه قسمت های بدن این گیاه را بکار ببرید، سدر خاصیت خنک کنندگی فوق العاده ای دارد و استفاده آن در مورد مو، سبب حالت دهی و خوش فرم شدن آن می شود.

سدر دارای میوه ای به شکل سنجد است که در مناطق جنوبی ایران می روید، سدر به عنوان گیاهی است که همه قسمت های آن دارای خاصیت دارویی است، برگ، میوه، شکوفه و حتی ریشه سدر هم قابل استفاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سدر به جنگ مشکلات پوست و مو بروید

با سدر به جنگ مشکلات پوست و مو بروید